1. Retentie de ejaculare .
  2. Reduceți nivelul de stres .
  3. Antrenează-ți podeaua pelviană .
  4. Luați medicamente?
  5. Masturbează-te fără filme (porno) .
  6. Stai departe de reductoarele de penis .
  7. Dormi bine
  8. Mănâncă fructe de pădure și ciocolată neagră
  9. Reduceți grăsimea de pe burtă

Ca bărbat, ești un iubitor de unelte, în special unealta care atârnă între picioarele tale. Și, desigur, vrei să știi cum să obții erecții mai dure.

Sunt suficiente referințe pentru instrumente pentru moment. Sper că poți înțelege despre ce vorbesc. Dacă nu, lasă-mă să clarific. Mă refer la penisul tău. Știu că penisul tău este o parte a corpului tău prețuită și, probabil, cea mai iubită. Am înțeles perfect, suntem pe aceeași pagină aici.

Pe măsură ce îți iubești penisul, așa cum ar trebui, vrei tot ce este mai bun pentru el și a ști cum să obții erecții mai dure este unul dintre aceste lucruri. Vrei să aibă un con incredibil. Dar, în același timp, vrei să funcționeze perfect.

Cum să obțineți erecții mai dure

Ai o erecție, dar poate vrei una și mai grea. Dacă aveți probleme cu erecția, aceste sfaturi pot funcționa. Cu toate acestea, luați în considerare și consultarea unui medic. Dar dacă aveți erecții regulate, căutați să o faceți puțin mai rigidă, dar puteți încerca câteva dintre aceste sfaturi.

Sau poate trebuie să încercați câteva dintre ele, dar pentru a obține o erecție mai grea, merită să încercați. Asigurați-vă că instrumentul dvs. este în stare optimă.

Giphy.com

1. Păstrați ejacularea

Știu că vrei să ejaculezi, dar nu vrei. Desigur, dacă ai un rapid, nu contează, dar dacă nu ai, nu e nevoie să te grăbești. Reținerea ejaculărilor vă ajută de fapt să vă întărească penisul.

Cu alte cuvinte, dacă stai cinci minute fără să ejaculezi, faci deja minuni pentru întărirea penisului.

2. Reduce nivelul de stres (partenerul tău de viață este mai mult decât muncă)

Stresul este un ucigaș erectil. Dacă locuiți sau lucrați într-un mediu cu stres ridicat, aveți un risc ridicat de disfuncție erectilă. Efectele pe termen lung ale stresului sunt întărirea arterelor, ceea ce duce la erecții slabe. Pentru erecții mai dure, angajați-vă în activități care ușurează stresul, cum ar fi mersul pe jos, yoga, înotul, cititul sau meditația.

3. Antrenează-ți podeaua pelviană ca un culturist

Dacă vrei o erecție mai grea, este timpul să-ți exersezi podeaua pelviană. Aceste exerciții sunt în esență exerciții Kegel. Dacă practici aceste exerciții în fiecare zi timp de șase luni, vei observa o mare diferență în erecțiile tale.

Pentru a face exerciții Kegel, contractați aceiași mușchi pe care îi folosiți pentru a opri urinarea în mijlocul fluxului. Țineți-le timp de 10 secunde și eliberați-le. Faceți 18 până la 20 de repetări ale acestora pe zi.

Giphy.com

4. Luați medicamente?

Acesta este un motiv extrem de comun pentru care bărbații suferă de erecții foarte slabe sau deloc. Dacă luați un medicament pe bază de rețetă, multe dintre ele sunt asociate cu disfuncție sexuală. Faceți o listă cu ceea ce luați și aflați mai multe despre efectele secundare.

5. Masturbează-te fără filme (porno)

Dacă vezi multă porno, te deconectezi de sex. Da, vezi, dar nu te poți conecta corect cu partenerul tău. Așa că atunci când te masturbezi, nu face asta cu porno. În schimb, începeți să vă folosiți imaginația. Ai făcut-o înainte să folosești porno și o poți face acum.

Utilizarea excesivă a pornografiei te împiedică de fapt să fii excitat cu partenerul tău. Eliminați porno pentru câteva săptămâni și controlați-vă erecțiile, deoarece ar trebui să vă îmbunătățească situația cu trecerea zilelor.

Giphy.com

6. Stai departe de reductoarele de penis

Probabil vă întrebați la ce mă refer când spun reductoare de penis. Dacă fumezi sau bei mult, atunci folosești reductoare de penis. Este bine documentat în comunitatea științifică că fumatul este o cauză a impotenței și afectează dimensiunea erecției. Acest lucru se datorează faptului că dăunează țesutului penisului. Făcându-l mai puțin elastic, reducându-și astfel capacitatea de a se întinde.

7. Dormi bine

Probabil că nu te-ai gândit că erecțiile tale sunt legate de calitatea somnului pe care îl ai în fiecare noapte, dar este adevărat. În timp ce dormi, ai erecții care durează trei până la cinci ore. Știu, e o nebunie. Bonerul de dimineață este un bun exemplu. Aceste erecții trimit sânge oxigenat la penis. Așadar, obțineți doza de somn pe timp de noapte în fiecare zi.

Giphy.com

8. Mănâncă fructe de pădure și ciocolată neagră

Fructele întunecate precum afinele, fructele de soc și murele conțin niveluri ridicate de antociani, care este un antioxidant puternic care ajută la erecții. Dacă vă întrebați cum să obțineți erecții mai dure, amintiți-vă că antioxidanții ajută la menținerea radicalilor liberi la un nivel scăzut în corpul dumneavoastră. Radicalii liberi dilată vasele de sânge și restricționează fluxul sanguin.

Mănâncă mai multă ciocolată neagră

Nu, nici cu lapte si nici cu ciocolata alba, doar cu ciocolata neagra. Ciocolata neagra contine flavonoide si epicatechine care ajuta la cresterea fluxului sanguin. Consumul a 1,6 uncii de ciocolată neagră pe zi îmbunătățește erecțiile.

9. Elimina grasimea abdominala

Știu că corpurile de cartofi sunt sexy, dar dacă acumulezi prea multă grăsime în jurul stomacului, ai șanse mai mari de a dezvolta diabet, care este una dintre principalele cauze ale impotenței. Acum, nu trebuie să ai un abdomen marcat, dar trebuie să-ți controlezi greutatea. Dacă sunteți supraponderal, pierderea grăsimii corporale vă va ajuta să aveți erecții mai dure.

A învăța cum să obții o erecție mai grea este complet ușor *fără joc de cuvinte* Trebuie doar să știi ce să faci și ce să eviți. Aplicați aceste sfaturi simple și veți vedea diferența în cel mai scurt timp.

Metoda principală a sexului…