Toate femeile visează la picioare ferme, modelate, voluminoase, dar majoritatea dintre noi avem dificultăți cu disciplina care trebuie avută pentru a le atinge. Simplul fapt că ne gândim să mergem la sală sau să ne trezim mai devreme pentru a face mișcare, ne face să ne simțim epuizați pe care nu îl putem depăși.

Nu-ți face griji, toți trecem prin același lucru. Este chiar normal ca avem zile in care ne este greu sa ne ridicam din pat. De aceea, vom explica mai jos cum să facem exerciții în timp ce ne bucurăm să stăm în patul nostru. În plus, urmează să arătăm o serie de exerciții care includ lucrul abdomenului, astfel încât să nu mai ai scuze.

Dacă ești una dintre persoanele cărora le este greu să facă mișcare, cel mai probabil este pentru că nu vezi atât de multe beneficii. Unii dintre ei au un corp de invidiat, pot face față situațiilor de stres cu o dispoziție mult mai bună, au posibilitatea de a face o activitate recreativă și diferită de ceea ce obișnuiești să faci etc. Există milioane de motive pentru a începe să faci mișcare, trebuie doar să-l găsești pe cel care te motivează.

Acum că ești puțin mai motivat în ceea ce privește exercițiile, îți recomandăm să continui să citești această rutină pentru a vedea dacă este cea care se potrivește cel mai bine nevoilor tale.

ÎNTÂI DE TOATE ȘI PENTRU A ÎNCĂLZI O SERIE DE ABS

Primul lucru pe care ar trebui să-l faci este să găsești o modalitate rapidă și eficientă de a începe. Indiferent de activitatea fizică pe care urmează să o faci, chiar dacă este de intensitate scăzută, cel mai important lucru atunci când începi este să faci o încălzire bună.

Încălzirea este foarte importantă pentru mușchi, deoarece anticipează organismul astfel încât să poată face activități care necesită mai mult efort. De asemenea, ajută la evitarea rănilor frecvente care sunt rezultatul eforturilor depuse brusc.

De aceea ar trebui să începi prin a te întinde câteva secunde pentru a putea începe apoi cu o serie de abdomene. Întindeți-vă drept pe pat și îndoiți genunchii. Apoi, pune-ți mâinile în spatele gâtului, dar fără a-l apăsa. Când ești în poziția corectă, începe să-ți aduci trunchiul spre genunchi și apoi coboară încet, cu control. Ideea este că faci această mișcare pentru 3 serii, câte 30 de repetări.

BICICLETELE PENTRU CREȘTEREA REZISTENTĂ

Acum trecem cu al doilea exercițiu. Așa cum se spune în titlu, constă în a face abdomene pe bicicletă, cu scopul de a lucra rezistența atât la picioare, cât și la abdomen.

Vă recomandăm să intrați într-o poziție în V, cu trunchiul aplecat pe spate și cu picioarele ușor ridicate. Exercițiul constă apoi în mișcarea picioarelor într-un mod similar cu pedalarea unei biciclete. Ideea este că executați 25 de repetări în serii de 4. Și, de asemenea, între fiecare serie vă puteți odihni în jur de 30 de secunde. Încercați să nu vă odihniți prea mult între sesiuni, deoarece acest lucru elimină avantajul antrenamentului.

UNUL DINTRE CELE MAI BUNE EXERCIȚII ESTE EXTENSIREA ȘOLDULUI

Ceea ce urmează este să lucrezi picioarele și fesele în același exercițiu. Poziția corectă pentru a o face este cu fața la podea, sprijiniți-vă doar de palme (întindeți brațele) și de genunchi. Când sunteți bine plasat în poziție, continuați cu pasul următor.

Mișcarea constă în mișcarea piciorului, îndoirea genunchiului și ridicarea acestuia lateral până ajunge la înălțimea șoldului. Apoi coboară piciorul încet și cu control. Apoi faceți același exercițiu cu piciorul stâng. Amintiți-vă că pentru a obține rezultatele dorite, este foarte important să efectuați mișcarea încet.

Ideea este că faci 25 de repetări din 4 seturi.

ÎN sfârșit, SĂ FACEM CEVA SERIE PLANK

Suntem acum la ultimul exercițiu. Pentru a termina această rutină, vom face două scânduri câte 30 de secunde fiecare.

Pentru a face bine poziția scândurii, trebuie să te întinzi cu fața în jos, sprijinindu-ți doar picioarele și antebrațele pe pământ. Apoi ridică-ți corpul. Odată ce sunteți în poziție, trebuie să așteptați aproximativ 30 de secunde. Daca la inceput nu suporti pozitia atat de mult, ideea este sa incepi de la un numar de secunde care ti se potriveste si apoi sa maresti timpul pe masura ce iti cere corpul.

Dintre toate exercițiile, acesta este cel care arde cele mai multe grăsimi și, prin urmare, probabil că îl vei simți intens.

Nu te descuraja daca nu reusesti sa faci toata rutina la inceput, intrucat cel mai important este sa incepi mai intai sa faci exercitii si apoi sa mentii o frecventa care ti se pare confortabila si care te ajuta totodata sa iti atingi propriile obiective.

Amintiți-vă că femeile nu simt la fel în fiecare zi, așa că este bine să vă ascultați corpul, în funcție de nevoile pe care le poate avea și să le respectați.

În sfârșit, după ce faci rutina, îți recomandăm să te întinzi și să faci un duș pentru a putea începe ziua mulțumindu-ți că ai făcut ceva concret pentru a-ți îngriji corpul și că te ajută și să faci față unei noi zile. .