O dietă te poate face să slăbești până la 8 kilograme în mai puțin de o lună? Aparent, mulți oameni susțin că dieta de dimineață cu banane este un exemplu clar de da. In plus, se pare ca are multe alte efecte pozitive pentru sanatate asa cum ne asigura ei.

In acest articol urmeaza sa descoperim ce este dieta de dimineata cu banane, care sunt pasii necesari pentru a o urma eficient si a slabi foarte repede; atâta timp cât se face corect.

  • Te-ar putea interesa: Cele 4 diferențe dintre vegan și vegetarian (și tipurile).

Care este dieta de dimineață cu banane?

Aparent, dieta cu banane de dimineață este o dietă care devine rapid populară datorită în mare parte rețelelor sociale precum Instagram. Cu toate acestea, începuturile sale datează din 2008, în Japonia .

Această dietă promite a fi o metodă foarte eficientă de a slăbi eficient, deși bineînțeles că a primit critici încă de la lansare.

Într-o lume în care oamenii vor să vadă rezultate mai devreme decât mai târziu, dietele ca aceasta sunt încununate mari câștigători când vine vorba de popularitate.

Ce beneficii are banana pentru sănătate?

Banana este unul dintre fructele cu cele mai multe beneficii pentru organismul nostru, și chiar cu componente care au fost legate de sănătatea mintală, precum triptofanul, care poate îmbunătăți starea emoțională și diverse tulburări precum sindromul premenstrual.

Alte elemente ale bananei care ajută și îmbunătățesc starea de sănătate a persoanei sunt vitaminele pe care le conțin (ca aproape toate fructele); în principal: vitamina A, C, B1, B2, B6, B9 și E.

De parcă nu ar fi de ajuns, sunt bogate în fibre și minerale precum potasiu (perfect pentru sportivi), magneziu, calciu, seleniu, zinc și fier. Desigur, nu are grăsimi și o mare parte din carbohidrații săi sunt complecși și de înaltă calitate.

banane și depresie

Una dintre cele mai interesante relații care au fost găsite cu privire la triptofan este efectul acestuia asupra depresiei.

Acest aminoacid este folosit de organism pentru a metaboliza serotonina, care ar fi responsabilă în cele din urmă pentru ameliorarea simptomelor.

Cei 5 pași pentru dietă

După cum am menționat, caracteristica acestei diete este că vă permite să slăbiți până la 8 kilograme într-o lună. Evident, un factor important vor fi condițiile fizice de la care porniți și ce alte tipuri de alimente sau activități sunt legate.

Mai presus de toate, trebuie să înțelegem că cea mai bună (și singura) dietă recomandată este una care este supravegheată de un profesionist calificat și care a fost adaptată nevoilor fiecăruia. O dietă poate fi atât benefică, cât și dăunătoare, în funcție de cine o folosește.

  • Te-ar putea interesa: Cele 10 tipuri de sushi și ingredientele lor.

Iată pașii de urmat pentru a duce dieta de dimineață cu banane.

Pasul 1: micul dejun

Micul dejun ar trebui să fie exclusiv un pahar cu apă caldă și o banană. Potrivit creatorilor săi, acest lucru creează un fel de „gel” care este foarte sațios , deoarece ocupă mult volum în stomac.

Pasul 2: prânzul

Nu trebuie mâncat nimic până la prânz. Desigur, nicio gustare între mese sau gustări , oricât de sărace ar fi acestea în calorii. Mancarea poate fi normala, cu portii normale (fara excese, bineinteles), si mancaruri variate.

Pasul 3: gustare

La ora gustării, se recomandă să consumați alimente cu conținut scăzut de grăsimi . Puteți mânca aproape orice cu această afecțiune, deși sunt recomandate legumele la abur, de exemplu.

Pasul 4: Cina

Trebuie să luați cina nu mai târziu de ora 20:00 . Nu mai poți mânca nimic până a doua zi. Mâncarea și cantitatea de cină ar trebui să fie moderate, dar din nou variate, fără a fi nevoie să fie cantități foarte mici.

Pasul 5: exercițiu (opțional)

Creatorii dietei de dimineață cu banane asigură că nu este necesar să se încorporeze sport pentru a observa o pierdere considerabilă în greutate , totuși confirmă că o plimbare de aproximativ 30 de minute pe zi va grăbi procesul, indiferent de ora la care se face. .

Este aceasta dieta sanatoasa?

Dietele care slăbesc prea repede sunt descurajate de majoritatea experților, inclusiv de nutriționiști și medici. Multe dintre ele provoacă un efect de rebound considerabil care determină persoana să ia mai mult în greutate decât a pierdut după oprirea dietei.

Această dietă particulară poate funcționa, dar practic pentru că limitează considerabil aportul de calorii și anticipează cina cu câteva ore (comparativ cu obiceiurile multor țări precum Spania), evitând să te culci cu stomacul plin.

Ca întotdeauna, consultați cu un expert dieta pe care intenționați să o faceți, astfel încât profesionistul să vă dea voie.

Cea mai bună dietă va fi întotdeauna alegerea alimentelor într-un mod variat, reducând aportul de sare și zahăr, eliminând fast-food-urile și alimentele industriale. Toate acestea combinate cu un aport de calorii echivalent cu greutatea , sexul și vârsta noastră, precum și cu activitatea fizică în mod regulat.

  • Te-ar putea interesa: Cele 15 alimente bogate în proteine ​​pe care ar trebui să le cunoști.